Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова Поштаспособи доставки Доставка "Нова Пошта" Термін формування та відправлення замовлення 1-2 дні робочих днів. Термін доставки 1-2 дні. Вартість доставки: до пошти – від 50 грн. у відділення по Україні – від 50 грн. адресна доставка кур'єром до дверей – від 50 грн. Після надсилання замовлення вам прийде на телефон SMS-повідомлення з номером ТТН. Ви зможете відстежувати статус відправки на сайті «Нова пошта» або у мобільному додатку «Нова пошта». Після надходження посилки до пункту видачі ви отримаєте відповідне повідомлення про надходження посилки. Способи оплати Пром-оплата Онлайн оплата вашою карткою visa або mastercard, надійність гарантована платформою prom.ua. Оплата карткою Visa, Mastercard - WayForPay Онлайн оплата вашою карткою visa або mastercard, оплата реалізована через надійний сервіс WayForPay Післяплати "Нова Пошта" Ви можете сплатити товар готівкою або банківською карткою при отриманні у відділенні "Нової Пошти"
Способи оплати
- Пром-оплата
- ПісляплатаСпособи оплати Пром-оплата Онлайн оплата вашою картою visa або mastercard, надійність гарантовано платформою prom.ua. Оплата карткою Visa, Mastercard - WayForPay Онлайн оплата вашою картою visa або mastercard, оплата реалізована через надійний сервіс WayForPay Післяплата "Нова Пошта" Ви можете оплатити товар готівкою чи банківською картою при отриманні у відділенні "Нової Пошти"
Гарантія:
ПРАВИЛА ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЕЛЕКТРОТРАНСПОРТУ
1. Протягом гарантійного терміну Продавець забезпечує безкоштовний
ремонт проданого товару.
2. Гарантійне обслуговування, перевірка якості Товару та ремонт
проводиться уповноваженими представниками продавця.
3. Гарантія дійсна за наявності правильного заповненого
гарантійного талону із зазначенням моделі Товару, дати продажу,
друку та підписи Продавця, підписи Покупця та документів,
що підтверджують факт покупки товару.
4. Тривалість гарантійного терміну становить 1 рік від дня
придбання пристрою та поширюється на мотори приводу
коліс, гіроскопи та материнську плату, а також 6 місяців на
аксесуари, АКБ та обчислюється з моменту придбання товару.
5. При зверненні Покупець зобов'язаний пред'явити письмову
претензію із зазначенням характеру та проявів несправності.
6. Фактична несправність або її відсутність визначається після
діагностики.
7. Якщо випадок визнається гарантійним, провадиться безкоштовний
ремонт Товару.
8. У разі визнання претензій Покупця необґрунтованим, товар
повертається Покупцеві разом із висновком про причини відмови
у ремонті.
Електротранспорт знімається з гарантійного обслуговування у разі :
- Наявність механічних пошкоджень корпусу, блок живлення;
- Невідповідність моделі, кольору або серійного номера, зазначених у гарантійному талоні;
- Втрати гарантійного талону або зі слідами виправлення будь-яких даних у ньому;
- Якщо є сліди стороннього втручання, сліди попадання води в блок живлення або сам пристрій або під час ремонту в інших СЦ;
Претензії щодо якості роботи не приймаються у разі :
- Попадання усередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах;
- Обставинами непереборної сили (водяних стихій, ураганів, пожеж, землетрусів);
- Включення в одну розетку з потужним споживачем електроенергії, що викликає стрибки напруги (холодильники, обігрівачі, пилососи тощо) потужністю понад 1000 Ватт.
ГАРАНТІЯ НЕ ПОШИРЮЄТЬСЯ НА:
- Акумуляторні батареї, виведені з ладу через порушення правил заряджання акумуляторів, описаних у цьому посібнику;
- Колесо та корпус також не підлягають гарантійному ремонту, оскільки можуть бути серйозно пошкоджені лише у разі неправильного та неакуратного використання Покупцем.
1. Протягом гарантійного терміну Продавець забезпечує безкоштовний
ремонт проданого товару.
2. Гарантійне обслуговування, перевірка якості Товару та ремонт
проводиться уповноваженими представниками продавця.
3. Гарантія дійсна за наявності правильного заповненого
гарантійного талону із зазначенням моделі Товару, дати продажу,
друку та підписи Продавця, підписи Покупця та документів,
що підтверджують факт покупки товару.
4. Тривалість гарантійного терміну становить 1 рік від дня
придбання пристрою та поширюється на мотори приводу
коліс, гіроскопи та материнську плату, а також 6 місяців на
аксесуари, АКБ та обчислюється з моменту придбання товару.
5. При зверненні Покупець зобов'язаний пред'явити письмову
претензію із зазначенням характеру та проявів несправності.
6. Фактична несправність або її відсутність визначається після
діагностики.
7. Якщо випадок визнається гарантійним, провадиться безкоштовний
ремонт Товару.
8. У разі визнання претензій Покупця необґрунтованим, товар
повертається Покупцеві разом із висновком про причини відмови
у ремонті.
Електротранспорт знімається з гарантійного обслуговування у разі :
- Наявність механічних пошкоджень корпусу, блок живлення;
- Невідповідність моделі, кольору або серійного номера, зазначених у гарантійному талоні;
- Втрати гарантійного талону або зі слідами виправлення будь-яких даних у ньому;
- Якщо є сліди стороннього втручання, сліди попадання води в блок живлення або сам пристрій або під час ремонту в інших СЦ;
Претензії щодо якості роботи не приймаються у разі :
- Попадання усередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах;
- Обставинами непереборної сили (водяних стихій, ураганів, пожеж, землетрусів);
- Включення в одну розетку з потужним споживачем електроенергії, що викликає стрибки напруги (холодильники, обігрівачі, пилососи тощо) потужністю понад 1000 Ватт.
ГАРАНТІЯ НЕ ПОШИРЮЄТЬСЯ НА:
- Акумуляторні батареї, виведені з ладу через порушення правил заряджання акумуляторів, описаних у цьому посібнику;
- Колесо та корпус також не підлягають гарантійному ремонту, оскільки можуть бути серйозно пошкоджені лише у разі неправильного та неакуратного використання Покупцем.
